PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:
I. Sprawy regulaminowe:
1. otwarcie sesji,
2. stwierdzenie quorum,
3. przyjęcie porządku obrad,
4. przyjęcie protokołu z XLI sesji.
II. Informacja Wójta o nagrodzie wręczonej za wysokie osiągnięcia sportowe.
III. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2021
1. przedstawienie Raportu o stanie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2021 - ref. Magdalena Kołodziejczak Wójt Gminy Pruszcz Gdański (dokumenty przekazane radnym w formie elektronicznej);
2. debata nad Raportem o stanie gminy.
IV. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021
Ref. Marek Kowalski - Przewodniczący Rady Gminy Pruszcz Gdański.
V. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 wraz ze sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021:
1. przedstawienie przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański – Magdalenę Kołodziejczak sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 wraz ze sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 oraz informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 (dokumenty przekazane w formie elektronicznej),
2. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami - Uchwała Nr 062/g256/R/II/22 z dnia 8 maja 2022 r. (dokumenty przekazane w formie elektronicznej) – ref. Małgorzata Osowska Wiceprzewodnicząca Rady Gminy Pruszcz Gdański,
3. rozpatrzenie przez Radę Gminy Pruszcz Gdański sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021, dyskusja,
4. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021 oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021.
VI. Absolutorium dla Wójta Gminy Pruszcz Gdański Magdaleny Kołodziejczak za rok 2021
1. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Pruszcz Gdański w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Pruszcz Gdański absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański w 2021 r. – ref. Magdalena Migowska Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej,
2. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Pruszcz Gdański w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Pruszcz Gdański z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok - Uchwała Nr 083/g256/A/II/22 z dnia 3 czerwca 2022 r. (dokumenty przekazane w formie elektronicznej) – ref. Danuta Czerwińska Wiceprzewodnicząca Rady Gminy Pruszcz Gdański,
3. podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Pruszcz Gdański z wykonania budżetu Gminy Pruszcz Gdański za rok 2021.
VII. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1. zmiany uchwały budżetowej na rok 2022
(ref. M. Lica – Skarbnik Gminy; opinia Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy, dyskusja, głosowanie),
2. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2022-2036
(ref. M. Lica – Skarbnik Gminy; opinia Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy, dyskusja, głosowanie),
3. zmiany uchwały nr XXXIX/33/2022 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 5 kwietnia 2022 r. w sprawie określenia zakresu pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
(ref. M. Grzegorczyk – Sekretarz Gminy; opinia Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy, dyskusja, głosowanie),
4. zmiany uchwały nr XXV/96/2016 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 16 listopada 2016 r. w sprawie uchwalenia statutu Sołectwa Arciszewo
(ref. M. Grzegorczyk – Sekretarz Gminy; opinia Komisji Bezpieczeństwa, Samorządności Lokalnej, Zdrowia i Polityki Społecznej, dyskusja, głosowanie),
5. zmiany uchwały nr XXV/101/2016 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 16 listopada 2016 r. w sprawie uchwalenia statutu Sołectwa Lędowo
(ref. M. Grzegorczyk – Sekretarz Gminy; opinia Komisji Bezpieczeństwa, Samorządności Lokalnej, Zdrowia i Polityki Społecznej, dyskusja, głosowanie),
6. zmiany uchwały nr XXV/110/2016 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 16 listopada 2016 r. w sprawie uchwalenia statutu Sołectwa Żuławka
(ref. M. Grzegorczyk – Sekretarz Gminy; opinia Komisji Bezpieczeństwa, Samorządności Lokalnej, Zdrowia i Polityki Społecznej, dyskusja, głosowanie),
7. uzgodnienia odstępstwa od zakazu dla pomników przyrody
(ref. K. Kwiatek – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej opinia Komisji Rolnictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, dyskusja, głosowanie),
8. rozpatrzenia ponownie uchwalonego wniosku sołectwa Łęgowo dotyczącego zmiany przedsięwzięć przewidzianych do realizacji w ramach funduszu sołeckiego na 2022 rok
(ref. K. Kwiatek – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej; opinia Komisji Budżetu i Rozwoju Gminy, dyskusja, głosowanie).
VIII. Rozpatrzenie wniosku Wójta Gminy Suchy Dąb o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy o pracę z Radną Gminy Pruszcz Gdański - Moniką Ficek.
(W związku ze skierowaniem wniosku Wójta Gminy Suchy Dąb do Radcy Prawnego Urzędu celem przedstawienia opinii prawnej uprzejmie informuję, iż w dniu 17.06.br. zostanie Państwu przedstawiony sposób dalszego procedowania.)
IX. Zakończenie sesji Rady Gminy.
Gmina Pruszcz Gdański
Napisz komentarz
Komentarze