Projekty można składać elektronicznie za pośrednictwem strony bo.pruszcz-gdanski.pl., korespondencyjnie lub osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim. Należy wówczas ze strony bo.pruszcz-gdanski.pl pobrać formularz, po wypełnieniu wysłać go na adres Urzędu Miasta (ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański) lub złożyć osobiście.
Pamiętajmy, że Budżet Obywatelski daje każdemu mieszkańcowi Pruszcza Gdańskiego możliwość bezpośredniego wpływu na to, jakie inwestycje zostaną zrealizowane w następnym roku.
Zgłaszane projekty do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego biorą udział w głosowaniu na te, które według mieszkańców powinny zostać zrealizowane. Zarówno na etapie zgłaszania projektów, jak i podczas głosowania na wybrane projekty, każdy może zadecydować o zmianach w mieście i poprawie warunków życia całej społeczności.
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego na rok 2023 w mieście Pruszcz Gdański przedstawia się następująco:
- do 30 kwietnia 2022 r. - składanie przez mieszkańców propozycji inwestycji i zadań do budżetu obywatelskiego na rok 2022.
- maj/czerwiec/lipiec 2022 r. - weryfikacja zgłoszonych projektów przez Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego przy współpracy z Burmistrzem Pruszcza Gdańskiego.
- sierpień 2022 r. - opublikowanie propozycji listy zadań, zatwierdzonych przez Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego. Promocja budżetu obywatelskiego.
- 5-19 września 2022 r. - Głosowanie nad listą proponowanych zadań, w tym głosowanie internetowe. W przypadku głosowania korespondencyjnego o przyjęciu karty głosowania decydować będzie data nadania.
- do 30 września 2022 r. - Przekazanie Burmistrzowi Pruszcza Gdańskiego wyników głosowania.
- do 7 października 2022 r. - ogłoszenie wyników głosowania.
Napisz komentarz
Komentarze