Procedura przedłużania Pakietu Mieszkańca jest realizowana raz w roku w tym samym okresie czasu tj. od 1 marca do 31 maja.
Jak złożyć wniosek?
- Elektronicznie. Zaloguj się na stronie www.mieszkamwpruszczu.pl, kliknij w górnym menu na zaloguj się, wpis swój login oraz hasło. Po zalogowaniu się wybierz zakładkę Karta i pakiety i kliknij przycisk "Dodaj nowe pakiety". Wybierz "Pakiet Mieszkańca 2022" i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie. Jeśli posiadasz konto rodzinne, dla każdego członka swojej rodziny, złóż odrębny wniosek.
- Papierowo. Zgłoś się do Punktu Obsługi Pruszczańskiej Karty Mieszkańca i wypełnij wniosek.
Osoby, które wnioskując o Pruszczańską Kartę Mieszkańca, weryfikowały się jako mieszkaniec Pruszcza Gdańskiego na podstawie rozliczenia podatku PIT, przy przedłużeniu pakietu będą proszone o przedstawienie aktualnego rozliczenia podatku za rok 2021, tj. pierwszej strony PIT (PIT 37, PIT 38, PIT 36, PIT 28, PIT 36L lub PIT 40A), opatrzonej prezentatą Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim (pieczątką wpływu) lub z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru PIT (UPO).
Uwaga: osobom, które weryfikowały uprawnienia do Pruszczańskiej Karty Mieszkańca na podstawie zameldowania w Pruszczu Gdańskim i nie złożyły samodzielnie wniosku o przedłużenie pakietu, Pakiet Mieszkańca został przedłużony automatycznie.
Urząd Miasta Pruszcz Gdański
Napisz komentarz
Komentarze